Barion Pixel

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a heinemannildiko.hu weboldalunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésedre állunk!

Az oldal üzemeltetője:

Heinemann Ildikó egyéni vállalkozó

MAGYARORSZÁG, 1102 BUDAPEST, ÁLLOMÁS UTCA 23. em.: 10 ajtó: 46.
Postai cím: 2220 Vecsés, Károly u. 24.
Nyilvántartási száma: 60199474
Adószáma: 73055941-1-42
Statisztikai számjel: 73055941-8559-231-01

Elérhetőség: hello@heinemannildiko.hu

Elérhetősége: +36 20 7700442

Szerződés nyelve: magyar

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A heinemannildiko.hu weboldal elérhető termékek és szolgáltatások köre különböző önismereti tevékenységekhez javasolt termékeket és szolgáltatásokat tartalmaz. Szolgáltatásaink között élő, személyes mentálhigiénés, irodalomterápiás csoportos tréningeket, beszélgetéseket, egyéb eseményeket érhet el. Termékeink között továbbá munkafüzetek, oktatóanyagok is megtalálhatóak. A szolgáltatások és termékek körének bővítésére fent tartjuk a jogot.

A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek kizárólag a weboldal online megrendelő űrlapjain keresztül rendelhetők meg. A telefonos megrendelésről is visszaigazolást küldünk e-mailben és a termékeket szállítási költség terheli.

Áraink bruttó árak, alanyi adómentes elektronikus számlát adunk minden esetben.

A kínált termékek és szolgáltatások az alábbiak szerint kategorizálhatók:

Rendelési információk, megrendelések feldolgozása

A vásárlás az heinemannildiko.hu weboldalon a megrendelő űrlap kitöltésével lehetséges.

A megrendelésről rendszerünk automatikus e-mailben visszaigazolást küld, amely tartalmazza a hozzáférés adatait. Általános teljesítési határidő, utánvételes és bankkártyás fizetés esetén a megrendelés leadásától számított 2-7 munkanapon belül, banki átutalás illetve bankszámlára történő befizetés esetén a pénz beérkeztét követő 3 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete:

  1. A honlapon az űrlapon töltse ki adatait!
  2. Felhasználi fiók létrehozásához adatok kitöltése (ha még nincsen)
  3. Fizetési mód kiválasztása
  4. A “jelentkezem” “Rendelés feladása” gombra kattintva tudja elküldeni jelentkezését, megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
  5. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

Az emailben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím,vagy az e-mail fiókhoz tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.

A megrendelt termék/házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a következő módokon fizetheti ki:

A számlát a vásárlás után e-mailben küldjük ki.

AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, RENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza:
– az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk),

– a rendelés azonosítóját,

– a rendelés dátumát,

– a megrendelt szolgáltatáshoz /termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát,

– szállítási költséget

– és a fizetendő végösszeget.

Ez a visszaigazoló email kizárólag arról tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítmányozó cég igénybevételével szállítja házhoz a leszerződött futárszolgálatokkal, egyéni díjszabás szerint. A mindenkori díjakról a termék kosárba helyezésekor tájékozódhat.
A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről a rendelési adatok kitöltésére szolgáló oldalon tájékozódhat.

A Weboldalról indított kényelmes és biztonságos online bankkártyával történő fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

A magyarországi kézbesítésű megrendelések kifizetését biztosító pénzügyi szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Barion Payment Zrt.

Székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.  

Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Számlázási név, számlázási cím, e-mail cím.

Az érintettek köre: A online vásárlást kérő valamennyi érintett.

Az adatkezelés célja: Az online fizetés lebonyolítása, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring (visszaélések ellenőrzése).

Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az online fizetés lebonyolításáig tart.

Az adatfeldolgozás jogalapja: cikk (1) bekezdés c) pontja, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

Online fizetés utalás esetén:

Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Online fizetés

Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:

OTP Mobil Szolgáltató Kft.

Székhely: 1093 Budapest, Közraktár u. 30-32. E-mail: ugyfelszolgalat@simple.hu

Telefon: +36 1/20/30/70 3-666-611  

További hasznos információk: https://adotanacsonline.hu/adatvedelmi/

Számlázó-szolgáltató:

https://www.szamlazz.hu/

Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Számlázás

Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége:

KBOSS.hu Kft.
Szolgáltatást nyújtó cég adószáma: 13421739-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-303201
https://www.szamlazz.hu/szamla/kapcsolat

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (11.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 30 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

A heinemannildiko.hu ezen felül a a megrendeléstől számított 30 napon belül igény esetén visszatéríti a megrendelés teljes árát bontatlan csomagolás esetén.

Az át nem vett megrendelés postaköltésge (kiszállítás és visszaszállítás) díj a megrendelőt terheli, amit a megrendeléskor történt szerződéskor való hivatkozással a megrendelőnek kiszámlázunk.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben vagy telefonon.

Ha megítélése szerint Heinemann Ildikó nem orvosolta kielégítően panaszát, az alábbi fogyasztóvédelmi és érdekképviseleti szervektől kérheti az ügy rendezését.

Fogyasztóvédelmi szervezetek és érdekképviseletek elérhetősége

Pest Vármegyei Békéltető Testület,

1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.

Hivatali kapu/KRID: 560351920
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

(Részletes írás a következő linken olvasható: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/11069)

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. Az 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti online vitarendezési platform alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. Figyelemmel tehát az Fgytv. alapján a vállalkozásokat békéltető testületi eljárásban terhelő együttműködési kötelezettségre, a Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének v) pontja tekintetében elmondható, hogy létezik a vállalkozás részére kötelező alternatív vitarendezést előíró jogszabályi rendelkezés.A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének w) pontja írja elő a vállalkozás számára az arra vonatkozó tájékoztatási kötelezettséget, hogy a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, továbbá a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről informálja a fogyasztókat.A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében tájékoztatást kell nyújtatni továbbá az értékesítés utáni ügyfélszolgálati és egyéb szolgáltatásokról.A panaszkezelés részletes szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény tartalmazza.

Online vitarendezés

Kezdeményezheti az Online vitarendezést is, melyet az alábbi oldalon tud elérni és kezdeményezni:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HUA vonatkozó jogszabályok szövege megtalálható az alábbi weboldalakon: 2015. évi CXXXVII. törvény 1997. évi CLV. törvény 2004. évi XXXIV. törvény

Szerzői jogvédelem

Az oldalon található ingyenes és fizetéssel elérhető információkat a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény alapján a szerzői jog védi.

A szerzőt megillető jogok a következőek:

a) a többszörözés (Szjt. 18-19. §),b) a terjesztés (Szjt. 23. §),c) a nyilvános előadás (Szjt. 24-25. §),d) a nyilvánossághoz közvetítés sugárzással vagy másként (Szjt. 26-27. §),e) a sugárzott műnek az eredetihez képest más szervezet közbeiktatásával a nyilvánossághoz történő továbbközvetítése (Szjt. 28. §),f) az átdolgozás (Szjt. 29. §),g) a kiállítás (Szjt. 69. §).

A szerzői joggal való bármilyen visszaélés, a vásárlás feltételeinek nem megfelelő jogszerűtlen felhasználása esetén, vagy erre utaló magatartás/futalás/fenyegetés esetén a megvásárolt információkhoz való hozzáférés a jogorvoslatig határozatlan időre felfüggesztésre kerül.

Adatkezelés

A weboldal használata során a heinemannildiko.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a heinemannnildiko.hu alvállalkozója kéri. (Pl.: a megrendelést kezelő szoftver/számlázóprogram készítője). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).

Ezen adatokat heinemannildiko.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat heinemannildiko.hu a megrendelés teljesítéséhez használja fel.

Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A honlap böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat heinemannildiko.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az hello@heinemannildiko.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (11.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A www.vilagitofestek.hu weboldal oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja www.vilagitofestek.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Hírlevél igénylés

A heinemennildiko.hu több aloldalán igényelhető hírlevél. A feliratkozási űrlapokon a látogató megadhatja e-mail címét, nevét. A letöltés gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető, bármelyik üzemeltetőtől kapott e-mail alján. A weboldal működtetője törekszik olyan automata rendszer alkalmazására, amely lehetővé teszi, hogy a törlés iránti igény egyetlen gombnyomással automatikusan megvalósuljon.

Kapcsolat, Jogorvoslat

Az üzemeltető adatait teljes körűen megtalálja ezen az oldalon. Ha a látogató úgy érzi, hogy az adatkezelő megsértette személyes adatai védelméhez való jogát, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény szerint járhat el.

Heinemann Ildikó 2220 Vecsés, Károly u. 24.
Ügyfélszolgálat: hello@heinemannildiko.hu


Visited 55 times, 1 visit(s) today